Carriage House of Flowers, Columbus, OH - Customer Flower Reviews

4923 W Broad Street
Columbus, OH 43228
1-614-878-6423
www.carriagehouseofflowers.com

Like us on Facebook.
Please help us grow by giving us a Facebook share.
Total reviews: 101 reviews | Star Rating: 4.81
5 Star ★★★★★
 
 
89
88.12%
4 Star ★★★★
 
 
8
7.92%
3 Star ★★★☆☆
 
 
2
1.98%
2 Star ★★☆☆☆
 
 
1
0.99%
1 Star ☆☆☆☆
 
 
1
0.99%
Real Customers, Real Reviews

All reviews are from verified Carriage House of Flowers customers. Our verified reviews require a validated order number, purchase date, and email address. They are collected, certified, and monitored by an independent, dedicated review company, See What You Send, Inc., that does not allow reviews to be filtered or deleted, unless requested directly by the customer.

★★★★★
Reviewed By:
Lois
Jan 13, 2018
Yes, I love it. Thank you Cathy for your help & ideas. Beautiful.
★★★★★
Reviewed By:
Westgate UMC
Nov 14, 2017
Lovely! Thank you so much!
★★☆☆☆
Reviewed By:
Customer
Oct 13, 2017
Where are the flowers?? The Card??
★★★★★
Reviewed By:
Ellen Clemmer
Oct 6, 2017
Thank you so much. The flowers are perfect. We appreciate you helping us feel like we are present, even though we couldn't be there.
★★★★★
Reviewed By:
Brad
Sep 29, 2017
Beautiful expression of what I asked for. Thanks ! The family loved it.
★★★★★
Reviewed By:
Kim Martin
Sep 28, 2017
Thank you, they are beautiful.
★★★★★
Reviewed By:
Lisa
Sep 22, 2017
Beautiful and I love getting the photo especially since I am out of town.
★★★★★
Reviewed By:
Sonya Murdock
Sep 14, 2017
Thank you! This is a great way to show your customers what they purchased.
★★★★★
Reviewed By:
Chris Baker
Sep 12, 2017
During times of struggle and pain flowers have the ability to keep you sane! Thanks for being of great service.
★★★☆☆
Reviewed By:
Therese Karnes
Sep 1, 2017
The arrangement is nice but I asked for fresh cut flowers to be added to a planter. 😔 I do appreciate the photo of our flowers - great idea.
★★★★★
Reviewed By:
Pamela Bayes
Aug 30, 2017
Love the flowers. They are perfect. Thank you
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Sep 1, 2017
Pam, Thank you for the great review. We here at Carriage House of Flowers take such pride in our customer service and flowers. Feel free to call us anytime. We do appreciate your business.
Cathy-Owner
★★★★★
Reviewed By:
Janet
Aug 20, 2017
My experience with Carriage House was excellent; personal, prompt and beautiful. Thank you Carriage House. I am trying to leave 5 stars, but it won't register!
★★★★★
Reviewed By:
Angie
Aug 15, 2017
Looks great Cathy! Thank you!:)
★★★★★
Reviewed By:
Brandon
Aug 12, 2017
Excellent customer service.
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Aug 12, 2017
Brandon, that you so much for the fantastic review. We here at Carriage House of Flowers appreciate your business. I hope Mikala enjoys her flowers that you sent. Please feel free to call us anytime. We deliver all over central Ohio and Worldwide.
★★★★★
Reviewed By:
sheryl
Jul 24, 2017
easy to place the order and appreciate the picture of what was sent. thank you! i have saved your contact information. great customer service!
★★★★★
Reviewed By:
Lori HALL
Jul 20, 2017
provided that the names got fixed on the card and overlooking that MY name is incorrect (it's HALL not HALT) the planter looks great. We have used your company many times and have never been disappointed Thank you!
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Jul 20, 2017
Lori,
Thank you so much for giving Carriage House of Flowers a fantastic review. Per our conversation I did fix the name on the card. My fingers do get ahead of me sometimes. I did leave you a message this morning. You have a fantastic day.
★★★★★
Reviewed By:
Lipscomb University/Nashville
Jul 20, 2017
Great customer service and friendly owner. Will definitely use them again.
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Jul 20, 2017
We here at Carriage House of Flowers appreciates your business,. Thank you for the wonderful review. Please feel free to call us anytime. It was a pleasure to talk with you.
★★★★★
Reviewed By:
Linda Roush
Jul 14, 2017
Thank you for the Fantastic Flower arrangement.I have never ordered flowers from anyone who was so nice and helpful or who went out of their way to create something really special for me.I will never order flowers from anyone else. Many thanks!
★★★★★
Reviewed By:
Stephanie
Jul 6, 2017
For such an occasion, these are beautiful.
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Jul 12, 2017
Stephanie, Thank you so much for the fantastic review. We at Carriage House of Flowers take pride in everything we do. Please feel free to call us anytime. We delivery all central Ohio and worldwide.
★★★★★
Reviewed By:
Leann
Jun 29, 2017
Kathy was very helpful, flowers look beautiful thanks!
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Jul 12, 2017
Thank you Leann.
Please feel free to check out Carriage House of Flowers website carriagehouseofflowers.com anytime or feel free to give us a call.
★★★★★
Reviewed By:
Renea Lahr
Jun 2, 2017
Love it!........ I'm glad I get to see it :-) thank you as always :-)
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Jun 6, 2017
Renea, Thank you for the great review you gave Carriage House of Flowers. You have been a valued customer for 21 yrs. We Thank you.
★★★★★
Reviewed By:
Lisa Mears
Jun 1, 2017
Love this idea! Flowers are gorgeous! Thanks for being awesome!
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Jun 6, 2017
Lisa, Thank you for taking the time to give us a great review. You have been a valued customer for many years. We do appreciate your business.
☆☆☆☆
Reviewed By:
Lisa Marie Smith
May 31, 2017
$93!!! is the comment I originally made. The response was that the owner gave back our money. Rubbish. she gave us $10. you can see the size of the gift! for the money. she offered us $29 but then claimed that was a typing error! I will leave whoever to make up their own mind if you think this is an acceptable service and price. I gave 1*, that was being generous. Nothing else to say!
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
May 31, 2017
Lisa, After several emails to the U.K. I see that you gave us a #1 rating. We did however refund your money back. I explained to you that all items candy, fruit, cookies, etc., have to be wrapped wh... More
Lisa, After several emails to the U.K. I see that you gave us a #1 rating. We did however refund your money back. I explained to you that all items candy, fruit, cookies, etc., have to be wrapped when leaving the shop. I'm sure the UK is different on regulations. At this point you didn't pay $93.00 for a container and candy. Container with candy was $55.00, 12.95 delivery fee, balloons attached 14.00 Tax 6.15 and wire fee 4.99. Your total then was 93.09. It's not fair to allow the public to think we over charged you. We here at Carriage House of Flowers take proud in our Customer Service and most of TO MAKE THE CUSTOMER HAPPY.
Less
★★★★★
Reviewed By:
Melissa Levy
May 29, 2017
The flowers were beautiful and exactly what I ordered.
Responded To By:
Cathy Schmelzer / Owner
Jun 6, 2017
Melissa, Thank you for taking the time to review Carriage House of Flowers. Please feel free to call us anytime.
★★★★★
Reviewed By:
tasha
May 26, 2017
Its beautiful thanks
  Next